تعمیرات سلف سرویس اپل

فروشگاه تعمیرات سلف سرویس اپل اکنون در دسترس است

فهرست مطالب

اپل فروشگاه تعمیرات سلف سرویس را راه اندازی کرد. اکنون مشتریان در ایالات متحده می توانند از طریق آن به قطعات و دفترچه راهنمای تعمیر دستگاه خود دسترسی پیدا کنند.

در گوشی های آیفون SE، آیفون 12 و آیفون 13  امکان تعمیر قطعاتی از جمله تعویض نمایشگر، باتری و دوربین فراهم شده است. اپل قصد دارد برای دستگاه های مک این سرویس را اواخر سال جاری راه اندازی کند.

این ابزار ها و قطعاتی که از طریق این فروشگاه در اختیار مشتریان قرار می گیرد همان چیزی است که تیم های تعمیرات اپل به آن دسترسی دارند. جعبه ابزار ها شامل پیچ ها، پرس، پوشش های محافظ و سایر موارد مورد نیاز برای تعمیرات با قیمت 49 دلار اجاره داده می شوند. اگر مشتریان قصد نگهداری این ابزار را دارند می توانند آن را به صورت جداگانه خریداری کنند.

قیمت قطعات برای هر نوع تعمیر و دستگاه متفاوت است. به عنوان مثال، قیمت بسته تعمیرات صفحه نمایش و باتری آیفون 13 پرو به ترتیب 269 و 71 دلار است. در حالی که هزینه سرویس تعویض  صفحه نمایش آیفون 13 279 دلار است. یعنی 10 دلار بیشتر از هزینه سلف سرویس است.

اپل از مشتریان دعوت می کند تا قطعات قدیمی خود را به اپل برگردانند تا بازیافت شوند و برای آن هزینه ای دریافت کنند. مثلا برای تعمیر صفحه نمایش و باتری آیفون 13 پرو به ترتیب حدود 33.60 دلار و 24.15 دلار باز می گرداند. با این کار هزینه کلی تعمیر باتری از 71 دلار به 46.85 دلار می رسد.

پس از مطالعه دفترچه راهنما به وب سایت سلف سرویس مراجعه کرده و قطعات لازم را سفارش دهید. خرید قطعات به شماره IMEI دستگاه بستگی دارد.

فروشگاه شخص ثالثی که تعمیرات سلف سرویس را ارائه می دهد توسط اپل تایید شده است تا فقط تجهیزات اصلی اپل را بفروشد.

دسته بندی ها

  • اسپیکر گیمینگ
  • JBL
  • میکروفون
  • JBL
درحال بارگذاری ...