ساعت‌های هوشمند آینده 2021

ساعت‌های هوشمند در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین فناوری‌های موجود هستند و با اینکه هنوز در سال 2021 هستیم، تعداد زیادی از آن‌ها قرار است در آینده رونمایی شوند. به همین دلیل امروز در izeetech برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند 2021 را برای شما بررسی می‌کنیم.

در اوایل سال 2021 تمرکز روی ساعت‌های مقرون به صرفه بود، زیرا کیفیت دستگاه‌های زیر 100 دلار بهبود یافته‌بود. این در حالی ست که برندهایی مانند اپل، فیت‌بیت و سامسونگ به دنبال به‌روزرسانی محصولات خود در نیمه‌ی دوم سال هستند.

این رقابت در ارزان کردن ساعت‌های هوشمند توسط همان کمپانی‌هایی انجام می‌شود که قانون‌نامه تلفن‌های هوشمند را پاره کردند. برندهایی مانند اپو، وان‌پلاس، شیائومی، هوآوی و ZTE. هنگامی که صحبت از ساعت‌های هوشمند می‌شود، این کمپانی‌ها به شلوغ‌ترین برندها تبدیل می‌شوند.

ساعت‌های هوشمند آینده 2021

ساعت‌های هوشمند

در حالیکه تمام دستگاه‌های ذکر شده در ادامه مطلب یا تایید شده‌اند یا در حال اتمام مراحل پایانی هستند، هنوز ساعت‌های بسیاری وجود دارد که تا پایان 2021 وارد بازار خواهند شد. یکی از این بهترین ساعت‌های هوشمند 2021، اپل واچ سری 7 است که در ماه سپتامبر عرضه شد و برای اولین بار از زمان اپل واچ سری 4، تغییراتی را می‌توان در آن مشاهد کرد. ما همچنین مشتاقانه منتظر ساعت‌های هوشمند فسیل Gen 6 هستیم. این ساعت یک محصول پرچم‌دار خواهد بود.

و همچنین منتظر رونمایی از ساعت Vivoactive 5 نیز هستیم. با اینکه اخیرا شاهد عرضه ساعت گارمین Venu 2 بوده‌ایم، اما مایلیم هر چه زودتر ساعت‌های گارمین مالتی اسپرت را هم ببینیم. این ساعت که یکی از اعضای اصلی خط تولید این برند است، ترکیبی از ویژگی‌های ساعت هوشمند و ردیاب تمرینات ورزشی خواهد بود.

امسال ساعت‌های Versa 4 و Charge 5 می‌توانند نمایش خوبی داشته ‌باشند و مشتاقیم ببینیم که اولین دستگاه‌هایی که تحت همکاری مشترک گوگل و فیت‌بیت تولید شده‌اند، چه نوع عملکردی خواهند داشت. این رونمایی بلافاصله پس از عرضه‌ی ساعت فیت‌بیت لوکس صورت خواهد گرفت.

سرانجام ساعت هوآوی Watch GT3 را خواهیم‌ داشت که محصول مهمی به شمار می‌آید. ساعت GT2 نشان داده‌است که هوآوی چگونه می‌تواند عمر باتری طولانی مدت و ویژگی‌های برتر ورزشی را با یکدیگر ادغام کند. به همین دلیل امیدواریم که هوآوی با تمرکز بر برنامه‌های جدید دیگر، قادر به توسعه‌ی این امکانات باشد.

سامسونگ گلکسی Watch 4

سامسونگ گلکسی Watch 4

ساعت هوشمند گلکسی Watch 4 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند 2021 است که توسط کمپانی سامسونگ تأیید شده و تغییرات بزرگی در پیش است. بر اساس شایعات شنیده شده، گلکسی واچ 4 با نسخه جدید به روز شده Wear OS که یک سرمایه‌گذاری مشترک بین گوگل و سامسونگ است، اجرا خواهد شد. این بدان معناست که این برنامه قادر خواهد بود از انبوهی از برنامه‌ها و سرویس‌هایی که به تازگی بهبود یافته‌اند، بهره ببرد. این دو شرکت درصددند تا توسعه‌دهندگان را وادار کنند، کیفیت اپ‌استور اپل را به چالش بکشند. در حال حاضر ما اطلاعاتی درباره‌ی ظاهر ساعت گلکسی Watch 4 و قابلیت‌های مخصوص آن نداریم.

تیک‌واچ E3

ساعت‌های هوشمند آینده 2021

تیک‌واچ E3 پس از تیک‌واچ پرو 3 دومین ساعتی ست که از تراشه‌ی اسنپدراگون Wear 4100 برخوردار است، بنابراین این گجت جذاب یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند 2021 است که منتظر ارائه آن هستیم. این ساعت با کمک این تراشه‌، دارای عملکردی بسیار خوب و قابلیت‌های سلامتی و تناسب اندام است. در اینجا ما شاهد قدرت‌نمایی تراشه‌ی اسنپدراگون Wear 4100 در یک محصول میان‌رده هستیم. با 12.6 میلی‌متر نمی‌توان آن را باریک‌ترین ساعت موجود به شمار آورد اما برای مچ‌های باریک‌تر در 44 میلی‌متر و 36 گرم (بدون بند) نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند.

صفحه نمایش 1.3 اینچی تیک‌واچ E3 با 360 در 360 پیکسل و لنز 2.5D، چندان چشم‌گیر نیست اما کارایی لازم را دارد. جی‌پی‌اس این ساعت هوشمند (با پشتیبانی از GLONASS و Beidou)، برنامه‌ی TicExercise و 20 حرکت ورزشی را تامین می‌کند.


مقاله مرتبط:

ساعت هوشمند یا ردیاب تناسب اندام


در دست نبودن خبری راجع به ماندگاری باتری ناامیدکننده است. اسنپدراگون 4100 و Wear OS جدید روی عمر باتری تاثیرگذارند. درون تیک‌واچ E3 یک باتری 380 میلی‌آمپرساعتی وجود دارد و ما امیدواریم دوام باتری بیش از یک روز باشد. با این وجود کمبود اطلاعات در این زمینه مشکوک به نظر می‌رسد.

در این ساعت تمرکز بیشتر روی سلامتی ست. لیست بلند بالایی از برنامه‌هایی با برند تیک در سیستم عامل Wear OS وجود دارد که با افزودن انبوهی از قابلیت‌ها آن را به یکی از غنی‌ترین ساعت‌های گوگل تبدیل کرده‌است.

Realme Watch 2

Realme Watch 2

ساعت هوشمند Realme Watch 2 یکی دیگر از بهترین ساعت‌های هوشمند 2021 است که قصد دارد قابلیت‌های بیشتری را نسبت به مدل قبلی خود که در اوایل سال 2020 راه‌اندازی شد، در اختیار کاربران قرار دهد. این ساعت دارای ظاهری مربع شکل و یک صفحه نمایش لمسی 1.4 اینچی TFT با رزولوشن 320 در 320 پیکسل است. در حال حاضر بیش از 90 حرکت ورزشی، سنسور نوری نمایش ضربان قلب، سنسور سنجش میزان اشباع خون از اکسیژن (SpO2) و نمایش سطح اکسیژن خون در ساعت هوشمند Realme Watch 2 وجود دارد. کمپانی سازنده مدعی ست که شارژدهی باتری این ساعت بیش از 12 ساعت خواهد بود. باید بدانید که Realme Watch 2 ساعتی ست که فقط با گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند.

ساعت وایز

ساعت‌های هوشمند آینده 2021

این کمپانی مستقر در آمریکا که به تولید تجهیزات خانگی هوشمند معروف است، پس از تولید یک بند تناسب اندام، ساعت هوشمند وایز که محصول مقرون به صرفه‌ای ست را وارد بازار کرد. ساعت جدید وایز در دو سایز کلی 44 و 47 میلی‌متر موجود است. همچنین صفحه نمایش ال سی دی آن در دو سایز کوچک 1.4 اینچی و سایز بزرگ 1.75 اینچ موجود است.

از نظر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به توانایی نظارت بر خواب آن اشاره کرد. همچنین توانایی نظارت بر ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون را نیز دارد. علاوه بر این، میانبرهایی برای ارتباط با دیگر دستگاه‌های وایز نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گرچه بر خلاف بند تناسب اندام، در اینجا خبری از آمازون الکسا نیست.

تمام این موارد در یک طراحی مربع شکل قرار گرفته‌ که دارای سطحی از مقاومت در برابر آب است. این مقاومت فقط در برابر پاشیده شدن ناگهانی آب است و برای شنا کردن مناسب نیست. ساعت وایز در حال حاضر در ایالات متحده در دسترس است اما هنوز جزئیاتی در مورد اینکه وایز قصد دارد ساعت‌های خود را در سایر کشورها و مناطق نیز روانه‌ی بازار کند، در دسترس نیست.

ساعت گوگل پیکسل

ساعت گوگل پیکسل

شایعه‌ی تولید این ساعت هرگز از بین نرفته‌است و با مالکیت فیت‌بیت توسط گوگل، این شایعه دوباره بر سر زبان‌ها افتاده‌است. ظاهری که در عکس فوق مشاهده می‌کنید، بر اساس حدس و گمانی ست که طبق اطلاعات درز شده شکل گرفته‌است.

پروژه رمزگذاری شده ‘Rohan’ در گوگل HQ، ساعت گوگل پیکسل را با ظاهری گرد و بدون حاشیه و به همراه 20 بند مختلف پیش‌بینی کرده‌است. این ساعت یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند 2021 است که احتمالا در ماه اکتبر 2021 عرضه می‌شود، ماهی که گوگل معمولا برای رونمایی از سخت‌افزارهای جدید خود انتخاب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ها

  • اسپیکر گیمینگ
  • JBL
  • میکروفون
  • JBL
درحال بارگذاری ...