قوانین و مقررات پرداخت

آی‌زی مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگری از شیوه پرداخت آنلاین استفاده می‌کند. پرداخت به وسیله درگاه اینترنتی یکی از امن‌ترین، مطمئن‌ترین و راحت‌ترین روش‌های موجود پرداخت است. شما با داشتن اطلاعات کارت بانکی مربوط به خود و رمز دوم پویا به راحتی می‌توانید خرید خود را به اتمام برسانید. اما این شیوه پرداخت در آی‌زی شامل مجموعه قوانینی است که تمام مشتریان عزیز جهت آگاهی از حقوق خود و وظایف ما، باید نسبت به آن‌ها آگاهی داشته باشند.

برگشت وجه تنها توسط کارت بانکی شخص سفارش دهنده امکان پذیر است. این مورد برای مواردی از جمله خرید با کارت‌های مسروقه حائز اهمیت است.
سفارش شما زمانی تکمیل می‌شود که مبلغ سفارش را به طور کامل پرداخت کنید. آ‌ی‌زی تعهدی در قبال سفارش‌هایی که در سبد خرید قرار دارند و مبلغ آن‌ها پرداخت نشده است، ندارد. لذا حتما از موفق بودن تراکنش و دریافت کد پیگیری سفارش بر روی گوشی خود اطمینان حاصل فرمایید.
توجه داشته باشید تنها تراکنش‌هایی که موفق بوده و در پایان به شما کد پیگیری داده می‌شود، قابل استناد هستند. لذا پرداخت‌های ناتمام یا ناموفق مسئولیتی را برای آی‌زی ایجاد نمی‌کند. در صورت برخورد با این مشکل، تیم پشتیبانی سایت را در جریان قرار دهید.
در صورتی که تراکنش ناموفق بود اما پول از حساب شما کسر شد، هزینه سفارش حداکثر تا 72 ساعت بعد به حساب شما برگشت داده می‌شود. توجه کنید که چنین مواردی در حوزه عملیات‌های بین بانکی بوده و آی‌زی توانایی پیگیری آن‌ها را ندارد. در صورت برخورد با چنین مواردی با بانک صادر کننده کارت تماس حاصل فرمایید.
آدرس و دامنه مورد تایید آ‌ی‌زی درگاه پرداخت ایمن زرین‌پال است. لذا در هنگام سفارش به آدرس درگاه پرداخت توجه فرمایید. بدیهی است که آی‌زی مسئولیتی در قبال پرداخت با سایر درگاه‌ها یا عواقب ناشی از آن ندارد.

دسته بندی ها

  • اسپیکر گیمینگ
  • JBL
  • میکروفون
  • JBL
درحال بارگذاری ...