قوانین و مقررات عمومی

دوست عزیز؛

در ابتدا باید گفت که نگاه گرم و توجه شما به تلاش‌های گروه آی‌زی باعث افتخار ماست و امیدواریم بتوانیم راهنمای شما در انتخاب یک محصول تکنولوژی کارآمد باشیم. در این راستا مطالعه اخبار و مطالب تخصصی قرار داده شده در وبسایت نیاز به ساخت حساب کاربری ندارد اما به منظور استفاده از خدمات وبسایت آی‌زی ضروری است که از قوانین و مقررات وبسایت آگاه بوده و قوانین را به دقت مطالعه فرمایید.
ورود شما به وبسایت آی‌زی با حساب کاربری به منزله‌ی آگاهی و پذیرش قوانین عمومی و ثبت سفارش شما به منزله آگاهی و پذیرش قوانین مرتبط با خرید است.

کلیه فعالیت‌های آی‌زی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربران وبسایت نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه هستند.
لازم به ذکر است استمرار در استفاده از خدمات آی‌زی به معنی پذیرش این توافق و تغییرات احتمالی است که به صورت پیوسته در این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در مرحله ثبت‌نام آی‌زی درج کرده باشد و با این اطلاعات، از خدمات آی‌زی شامل ثبت سفارش یا هرگونه خدمات دیگر استفاده کند.
تعریف مشتری طبق قانون تجارت الکترونیک به این شرح است: مشتری یا مصرف‌کننده  هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام کند.

آی‌زی یک وبسایت خرده فروشی آنلاین است و این تعاریف برای کلیه قوانین وبسایت معتبر است.

ارتباطات الکترونیکی و حریم خصوصی:

حفظ اطلاعات خصوصی افرادی که از خدمات وبسایت استفاده می‌کنند برای آی‌زی بسیار بااهمیت است و به آن احترام می گذارد. در همین راستا تیم آی‌زی همواره در تلاش است تا امنیت وبسایت را با استفاده از تکنولوژی روز گسترش دهد تا با خیال آسوده‌تری از خدمات آی‌زی استفاده کنید.

استفاده از خدمات آی‌زی ثبت سفارش و خرید از آی‌زی و یا ارتباط با آی‌زی به صورت الکترونیکی است و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه سایت باشد آی‌زی نیز به صورت الکترونیکی (ایمیل، سرویس پیام کوتاه) به شما پاسخ خواهد داد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های آی‌زی از طریق آن‌ها صورت می‌گیرد.

آی‌زی در راستای اهداف خود از جمله ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای سایت، تحقیقات بازاریابی و اطلاع رسانی اخبار، سرویس های ویژه، تخفیف‌ها و خدمات برای اعضای وبسایت، ایمیل یا پیامک ارسال خواهد کرد. این حق برای شما وجود دارد که در صورت عدم تمایل به دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها عضویت دریافت خبرنامه آی‌زی را در پروفایل خود لغو کنید.

ایمیل های آی‌زی تنها از آدرس های info@izeetech.com و support@izeetech.com و پیامک ها از شماره‌ های 01000551451 و 09335375000 برای شما ارسال می شوند. امکان دریافت پیامک های شما به شماره 01000551451 وجود ندارد و در صورت نیاز به ارتباط با آی‌زی منحصراً باید با ایمیل پشتیبانی به نشانی support@izeetech.com و شماره ی 09335375000 را در نظر داشته باشید.

همه مطالب در دسترس از طریق هریک از خدمات آی‌زی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدیو های تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آی‌زی جزئی از اموال آی‌زی محسوب می‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آی‌زی می‌باشد و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آی‌زی محفوظ می دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آی‌زی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آی‌زی است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

هرگونه بهره‌برداری تجاری از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده مشتقات وبسایت آی‌زی حق پیگرد قانونی را برای آی‌زی محفوظ می دارد و تنها استفاده غیر تجاری و با ذکر منبع مجاز است. همچنین استفاده از روش‌های مختلف داده‌کاوی و استخراج و جمع آوری داده‌ها ممنوع بوده و آی‌زی حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می‌داند.

کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمزعبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‌پذیرد به عهده کاربران است.

  • آی‌زی همواره تلاش می‌کند محتواهای موجود روی وب‌سایت از جمله مشخصات کالاها در نهایت کیفیت و دقت ارائه شوند.
  • آی‌زی در ارایه محتوا تلاش کرده که محصولات موجود و سازگار با پارت نامبر وارداتی در ایران را مورد برسی قرار بدهد و در بعضی موارد ممکن است تفاوت‌هایی دیده شود.
  • با وجود حساسیت‌های آی‎‌زی در تهیه‌ی محتوای دقیق و ترجمه شده‌ی اختصاصی ممکن است عدم تطابقی با مشخصات اصلی صورت گیرد، اگر کالای خریداری‌شده از آی‌زی هرگونه مغایرتی با اطلاعات درج‌شده در وب‌سایت داشته باشد، راهکار آی‌زی صرفا بازگرداندن کالا قبل از استفاده مشتری و در شرایط اولیه است.
  • آی‌زی هیچ گونه مسئولیتی درباره حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.
  • نظراتی که کاربران در خصوص کالاها در وب‌سایت آی‌زی درج می‌کنند، حاصل تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای ایشان یا آی‌زی مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. بدیهی است آی‌زی مسئولیتی در قبال درستی این اطلاعات ندارد.
جهت اطلاع و مطالعه‌ی قوانین و خدمات مربوط به بخش خرید(روش‌های ارسال، شیوه‌های پرداخت، ضمانت‌ها، پشتیبانی) بر روی قوانین خرید کلید کنید.

دسته بندی ها

  • اسپیکر گیمینگ
  • JBL
  • میکروفون
  • JBL
درحال بارگذاری ...